Monday, 8 September 2014

Unwell



Hari ni tiba-tiba je lepas breakfast terus nak muntah,mata berpinar n dunia macam nampak berpusing..memang berdiri je terus pening..mula-mula boleh tahan lagi..tapi makin lama makin teruk,aku terpaksa tinggalkan kerja untuk pergi staf clinic..
Doc cakap digestion aku x ok..maybe sebab selalu makan pedas..dia nasihatkan aku untuk stop makan pedas n solid food dalam seminggu ni untuk stabilkan digestion balik..aku just boleh makan makanan lembut n jus je :'( 
Ya Allah,susah nak cari makanan macam tu kat hospital ni..kalau ada pon kena cepat sebelum habis..nasib aku laa suka makan pedas hari-hari..
Lagi sedih bila buah hati pon macam x care bila kita sakit 😔 
Tuhan mungkin turunkan kesakitan sebab nak buang dosa-dosa kecil aku..

No comments:

Post a Comment