Saturday, 1 November 2014

Betul orang cakap. Kadang-kadang x semestinya apa yg kita nak kita akan dapat. Macam aku,orang yg aku cinta bukan sepenuhnya untuk aku. Walaupun dia pernah rasa macam mana bila aku tinggalkan dia untuk orang lain,tp dia xkan rasa sakit kehilangan bila aku balik semula pada dia. Mungkin sebab dia tahu aku xkan tinggalkan dia,dia ambik mudah dengan perasaan aku. Tiap hari,aku cuba untuk tahan sakit aku. Walaupun aku tahu aku x kuat,aku selalu cuba yg terbaik untuk ambik hati dia. Aku nak dia nampak aku yg sihat. Aku tahu sekarang aku mampu lagi nak marah-marah dia. Dia tahu kenapa aku x suka. Tp aku x tahu kenapa dia buat jugak. 
Mungkin dia x perasan apa yg dia buat. Mungkin jugak dia ingat tu benda kecik. 


Awak,sy nak sangat awk tahu yg sy sakit. Tp sy x kuat. Walaupun asalnya sakit sy cuma biasa2 je. Awk,walaupun awk pernah bagitahu sy yg awk nak jadikan sy isteri awk,tp disebabkan sy selalu tengok awk dgn dia..sy rasa dia yg terbaik. Sy x tahu sy mampu ke x untuk bahagiakan awk. Dr pernah bagitahu,sy mungkin akan dapat complication kalau sy pregnant. Awk kan nurse jugak,kalau awk tahu sakit sy..mesti awk tahu xkan ada treatment untuk sy. Awk,kalau boleh sy nak cepat-cepat kahwin dengan awk. Sebab sy nak hidup dgn awk selagi ada peluang. Tp sy xnak buat awk sedih. Sy nak rasa macam mana sy jaga awk sebagai suami sy. Sy nak rasa jaga anak-anak kita sama-sama. Tp...........sy takut nak simpan angan-angan tinggi,sebab sy takut bila jatuh,sy xkan bangun lagi. 
Awk,walau macam mana pun awk layan sy..sy sayang awk sangat-sangat. 
Sy harap Tuhan izinkan sy jadi isteri awk. Macam awk cakap tu. Awk ingat kan ☺️
"Awk jgn nak lari dari sy sbb sy dah simpan duit kahwin,buat rumah".. Sy janji xkan lari dari awk lagi Abang...

No comments:

Post a Comment